9 Oca 2009

"mim"sediler beni..

9 Oca 2009
Beynimi yiyerek, bu blogu bana açtıran, her gün hadi yeni bi yazın yok mu diye diye beynimi cik'en ama bir türlü kıramadığım, senin yüzünden diye suçu(!) ona paslayıp, sanki kendim yazmak istemiyormuşum da onun zoruyla yapıyormuşum gibi yapıp intikam aldığım, yinede bu sadistliklerime rağmen beni seven canım arkadaşım Curly tarafından mimlenmiş bulunuyorum..

O kadar da iyi saklanmıştım oysa ki diyecem ama benim saklanışım daha çok devekuşu modelinde olmuş.. bu durumda sanırım Curly benim mabadımı hedef noktası yaptı. ki bu bir hayli büyük bir alanda mimlenmişim demekti :))
durum ahval bu minvalde olunca; davete icabet edeyim ve yazayım dedim.. ancak ben kimseyi mimsemeyeceğim.. herkes derin bir oh çekebilir. :)Ve başlıyorum sorulara cevap vermeye..

Yaptığım 4 iş :

1-Yazı yazmak
2-ona buna psikologluk yapmak
3-ona buna verdiğim akılın tersinde davranmak
4-kendimle konuşmak (o kadar çok kendimle konuşuyorum ki, benden anlatmamı istediklerinde yorulmuş oluyorum)

Defalarca İzleyebileğim 4 Film :

1-Once
2-Eternal Sunshine of the Spotles Mind
3-Magnolia (pek fazla izleyici kitlesi yoktur bu filmin ama ben taparım)
4-Harry Potter Serisi

Yaşadığım 4 Yer:

1-Samsun
2-İzmir
3-Ankara
4-Belgium

İzlediğim 4 TV Programı :

1-House
2-Hustle
3-Ugly Betty
4-Canım Ailem

Tatil İçin Gittiğim 4 Yer :

1-Antalya -Side
2-Muğla-Bozburun
3-Luxsembourg
4-Çorum :)

En Sevdiğim 4 Yemek :

1-Kuru Sebze Dolması(Patlıcan,biber kabak bayılırım hele doğu usulü yapılırsa of of)
2-Anne Çorbası (bilinen adıyla tarhana ama benim annem yapınca güzel :) )
3-Ispanak
4-Kereviz Salatası

Hemen Şimdi Olmak isteyeceğim 4 Yer:

1-Beni hiç kimsenin tanımadığı bir yer
2-Para gerekmeyen bir yer
3-Beni sadece tek bi kişinin tanıdığı ve o kişinin kollarında uyumaktan başka hiç bir isteğimin olmadığı bir yer
4-Kredi kartlarının geri ödemesiz olduğu bir yer

3 yorum:

osuruktanteyyare dedi ki...

heri potırcısın sendee :D

Deli ama mantıklı tarafından.. dedi ki...

hihihi teyyareciğim hiç sorma hastalık boyutunda.. kitaplarını okurum filmlerini izlerim çizgi romanı çıksa ilk ben alırım :D

Adsız dedi ki...

güzel güzel...blog güzel olmuş yazı iyi olmuş sevdim bunu:D

kimim ben

iç'in:D

Yorum Gönder

şşş okudun öyle kaçmak yok.. varmı öle bakıp bakıp iz bırakmamak he ? kime diyom alooooo.. adam gibi bişiler yaz çabuk bileyim bi kimsin nesin necisin hadi onları da geç istediğini söyle ama adam gibi edepli olsun edebi olmasa da olur yoksa valla sürerim izini şu net aleminde veririm seni benim odunumsu öküzden evrimleşip koala olan herife okaliptus niyetine.. yazsana be :P

 
Mantıklı Deli © 2008. Design by Pocket