16 Oca 2009

Gelen gönderilir..

16 Oca 2009
-Seni Seviyorum..
-Neden?
-Güzel gülüyorsun, iyisin, bana kendimi özel hissettiriyorsun ve daha bir sürü şey..
-O halde sen beni değil, sana yaşattığım hisleri, yanımda rahat oluşunu seviyorsun..
-Ne farkı var ki?
-Sevgi nedensiz,niçinsizdir..
-.....Yani?
-Yani ben senin kriterlerine uygun olmasam beni sevmeyeceksin.. Sana uygun olduğumu düşünüyorsun, belki gururunu okşuyorum, belki de bizi beraber görenler onaylıyor bu da hoşuna gidiyor.. bakma söylemlere, aşk aslında iki kişilik olmadı hiç..


Yıllar boyu tanıdığınız, hatta beraber balık tutmaya gittiğiniz, oyunlar oynadığınız ne biliyim işte bir sürü yaşam parçasını aynı karede izlediğiniz birine tam hayatına birisi girmişken aşık olduğunu anladığınız oldu mu hiç?

Daha önce hiç farketmemişken, o sizin için sadece bi arkadaşken yani.. Birdenbire yıllardır aslında ona aşık olduğunuzu ama o hep yanınızda diye bunu hiç farketmediğinizi, ne zaman ki o kendine vakit geçirecek başka birini bulduğu anda aslında onun için yanıp tutuştuğunuzu anladınız mı diyorum yani..
Erkeği, kadını yok bunun hepimiz yapıyoruz.. O yanımızdayken hiç farkına varmıyoruz sonra bi başkası farketti ya ağıtlar yakıyoruz ama aslında onu ben seviyordum diye yırtınıyoruz..
bu ne menen bi tezattır bilmem ama.. aynı arkadaş yeni ilişkisinden sadece bir kaç gün önce tepemize dikilip biliyor musun aslında ben seni arkadaştan biraz daha farklı görüyorum deseydi eğer; ona verilen cevap "olur mu hiç öyle şey, biz çooookkk iyi iki arkadaşız" olurdu..
ilişki haberi alındığında ise hem içimiz caz coz diye acaip acaip sesler çıkartır hemde arkadaş kadrosundan yararlanıp yedek oyunculuktan takıma giren bu yeni yüzle ilk karşılaşmanın ardından mağlubiyet mide rahatsızlığı ile eş anlamlıdır gibi haleti ruhiyeni anlatır bir surat ifadesiyle "bu ilişkinin uzun süreceğini sanmıyorum" diye idrardan karakter tahlili yapsam daha inandırıcı olurmuydu içsesli söylemlerde bulunabiliriz.
işi abartıp, bir reddedilen eski sevgili aday adayı ile takımın deneme sürecindeki paçoz sevgilisinin (hiç kimse kendimizden iyi değildir ya mantığı ile) hoplayıp, zıplamaları, güzel günler geçirmeleri tırnak yeme eşliğinde de seyredilebilir tabi..
bu yazı nereye varıyor çıkartamadım.. burda bitsin mi.. bence bitsin.. bi ara gelir noktalarım..



7 yorum:

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

canım ya arkadaşıma aşık olmadım ama arkadaşım bana oldu :( Ve hiç tahmin edemeyeceğim enseye tokat göte parmak misali gibiydi bizim arkadaşlığımız.. ve ben ona biz çok iyi arkadaşız nasıl böle düşünürsün dedim

sonuç:
artık benimle konuşmuyo

Curly dedi ki...

Bebişimm bence sen o çok yakın samimi arkadaşını kaybedecegin için içten içe bir kıskançlık yapmışsın.Yani bence bunun aşık olmakla bir ilgisi yok. ilk başta bu kıskançlık belirtileriyle aşık olundugundaki belirtiler aynı özellikleri gösterir...Bir kaç güne kalmaz bunu sende anlarsın zaten :))Takma kafana sen elindekinin kıymetini bil.Onu uçurmamaya çalış :D

Deli ama mantıklı tarafından.. dedi ki...

:)))) yok yaf elimdekindne memnunum ben kimseyi kıskandığım falan da yok :)))

öylesine yazdım bu sefer hem valla hem billa:D yaf sadece genel ağız kullandım hepsi bu.. inan hala kel göbekli ve gözlüklü odunumsu sevgilime aşığım :))

Curly dedi ki...

İlk okuduğumda ne oluyoruz dedimdi bir anda zaten ama şahsınız msn denen zımbırtıyı çevrim dışı takılmaya ayarladığı için olayın gerçek yüzünü kavrayamadım...Çok sevindim bebeem :))

babegazelle dedi ki...

bana olmadı hiç yaa olsun da istemem bilirim kötü bişidir bana sadece önce resmini görüp bööö nefret dediğim birine gerçeğini görüp de aşık olduum oldu o da patladı anlattığım gibi çoktan kaçtıydı :D

ELİF dedi ki...

aşık olmak kaşa göze ,huya suya bakmıyor bazen.çat kapı içeri giriyor ve oturuyor sen sadece seyirci olarak izliyorsun.elinden başka bır şey gelmiyor gelsede bir bakışınla mutluluk avuçlarında açan bir çiçek oluyor...ne yaparsın artık başa gelen çekilir...

rain and me dedi ki...

ben yaşadım bunu, hemde nasıl.
en yakın arkadşım bana duygularını bana aşık olduğunu falan çok şaşırdım en garibi ikimizinde başka sevgilisi vardı bende saçmalama biz arkadaşız dedim kız arkadaşının sıkıntıları vardı ona destek olmalısın bilmem ne bir sürü kızdım. sonra aradan zaman geçti bi baktım ona çok alışmışım ve kıskanıyorum özlyorum seviyorum ve aşığım deli gibi ama kendim bile bilmiyomuşum meğer... ama iş işten geçmişti.. ve şimdi o evli..
kısmet ne yapalım :( :)

Yorum Gönder

şşş okudun öyle kaçmak yok.. varmı öle bakıp bakıp iz bırakmamak he ? kime diyom alooooo.. adam gibi bişiler yaz çabuk bileyim bi kimsin nesin necisin hadi onları da geç istediğini söyle ama adam gibi edepli olsun edebi olmasa da olur yoksa valla sürerim izini şu net aleminde veririm seni benim odunumsu öküzden evrimleşip koala olan herife okaliptus niyetine.. yazsana be :P

 
Mantıklı Deli © 2008. Design by Pocket