26 Mar 2009

en sahici ben.. (bu kaçıncı deşifre oldu şimdi)

26 Mar 2009

Pek bi sevgili, zat-ı muhterem manukyancığım tarafından mimlendim. madde madde kendimi tanıtmamı istiyor.. ilk madde tembelim :P olsun.. bunun için sevgilim koalaya beni anlatsana tarzı şımardım.. "bu nerden çıktı?" sorusu eşliğinde aldığım cevaba karşılık da "ya bi blogum var orda senden ve odunumsu öküz gibi davrandığın zamanlardan falan bahsediyorum, blogdaşlardan bi arkadaş da beni mimlemiş sorusu bu, cevaplayacam yardımın lazım" diyemediğim için neyse sen şımartmayacan beni yok bişi diye trip atıp surat salladığım için ondan hayır gelmeyecek.. mecbur kendimiz cevaplayacaz artık..

  • kendimle ilgili bişey söz konusu ise tembelimdir.
  • söz konusu başkalarının ihtiyaçları ise herşeyi yapabilecek bi enayiyiym.
  • birilerini mutlu edince mutlu oldunu sanacak kadar salağım.
  • mantıklı düşünür, delice yaşarım.
  • hayatım; üzerine çizgi çektiğim, tanımıyorum varsaydığım insanlarla dolu.
  • iyi yemek yaparım.
  • çok gülerim.
  • hala bir tarafım çocuktur.
  • çocukluğum da bebeğim ya da kız çocuklarına alınan hiç bir oyuncak sahibi olmadım. ben kendimi erkek sanıyordum.. işin garibi babamda öyle sanıyordu sanırım bana hep araba kamyon vb alıyordu..
  • ilk regli olduğum da ölümcül bi hastalığa yakalandığımı sanmıştım çünkü annem bundan hiç bahsetmemişti.. erkek sanmıyordu hayır, o hala 3 yaşındayım sanıyor.
  • babamın aldığı bisiklete binmemin yasaklanışı regli olduktan sonra oldu bana regliyi anlatmayan annem bekaretimi bisiklet kazası ile kaybedebileceğimi sanıyordu.
  • çocukluğumu düşününce neden heteroseksüel oldum acaba bu halet-i ruhiye ile sorusunun cevabını çok aramışımdır.
  • birgün çocuğum olursa kızım olacağına inanırım, annemin bana yapmadıklarını ona yapayım ve anneme yaptıklarımı bana yapsın diye.. evet asi ve haylaz bi çocuktum hala da öyleyim.
  • fil hafızası vardır bende.. hiç birşeyi unutmam.
  • pc de geri dönüşüm kutusunu asla dolu tutmam.. gözüme batıyo be
  • yıllarca şişman oldumu kabul etmedim. bir gün ettim 25 kg verdim.
  • hüzünbazımdır.
  • sözcüklerle oyun oynamak çocukluğumdan beri alışkanlığımdır.
  • plakaları okurum.
  • çok çabuk arkadaş edinirim.
  • iyi bir dostumdur.
  • çok sadıkımdır.
  • ses tonumu çok beğenirim.
  • fotoojenik değilimdir.
  • kolay kolay sinirlenmem
  • sabırlıyımdır
  • sabrımın taştığı yerde en ufak şey için kıyamet kopartabilirim, herkesden vazgeçebilirim.
  • hayatımı sil baştan yaşamaya alışkınım.
  • herşeyi değiştirir gururumdan vazgeçmem
  • alınganlıklar yapabilirim
  • sonuca takılıp an'ı rezil edebilirim.
  • belirsiz olan herşey bende kaşıntı yapar, sonunu görmem-bilmem lazım
  • planlar yapar planların aksinde yaşarım
  • kendimi kimseye ait hisseetmem hep ayağımın biri kapının dışındadır
  • içimden ne geliyorsa açıkça söylerim.kısacası patavatsızlık derecesi açıksözlüyüm.
  • sebze yemeyi çok severim
  • baharat hastasıyımdır
  • kimse herşeyimle beni tanıdığını iddia edemez, hep kendime dönüşlerde kullanacağım bir şey saklarım ki oraya saklanıp kendimi güvende hissedeyim
  • yalan söylememeye çalışırım ama yalan söylediğim zaman bunun yalan oldunu kimse anlayamaz
  • en çabuk kendimden sıkılırım, bakınız sıkıldım :)
mimlediklerim..
Rain and me
Elfiss
Deadsoul
Ying Yang vse

kolay gelsin

3 yorum:

MANUKYAN dedi ki...

plakaları okumayı ve onlardan kelime türetmeyi çok severim :D

babegazelle dedi ki...

iyi yaw bi ben diilmişim kendinden sıkılan :)

elfiss dedi ki...

seni herşeyinle seviyorum canımcım:)) tembellikten fırsat bulup kendimi tanımlayabilirsem yapacam söz.

Yorum Gönder

şşş okudun öyle kaçmak yok.. varmı öle bakıp bakıp iz bırakmamak he ? kime diyom alooooo.. adam gibi bişiler yaz çabuk bileyim bi kimsin nesin necisin hadi onları da geç istediğini söyle ama adam gibi edepli olsun edebi olmasa da olur yoksa valla sürerim izini şu net aleminde veririm seni benim odunumsu öküzden evrimleşip koala olan herife okaliptus niyetine.. yazsana be :P

 
Mantıklı Deli © 2008. Design by Pocket